fredag 4 december 2009

20 Dagar kvar...

...till julafton :)
Det ska bli mysigt

Jag har gjort ännu ett julkort. Valde att inte använda mig av något stämplat motiv, utan endast av andra dekorationer. Dessa urfina bokstäver och den stora blomman fick stå i centrum. Det blev kanske inte det mest juliga kortet.
Jag älskar verkligen hur detta vita papper med silverprickar blev efter att jag embossat dit snöflingorna.
Temat på kortet är onekligen snöflingor av olika slag. Valde att framhäva det även på insidan av kortet.
Sedan valde jag också att stansa ut en rymdvarelse o placera denna här. Inte heller så juligt men de är så söta att jag inte kunde låta bli. Får helt enkelt skicka detta kortet till någon som inte är så traditionell när det kommer till jul.
Snöflingorna på detta blåa papper är i sammet. Det ger kortet en extra dimension.

1 kommentar:

  1. Nu är det bara 13 dagar kvar, längtar efter att se vad du kommer att tycka om dina paket. Vet att du älskar det och jag älskar att se din glädje över vad du får. Puss min älskade dotter

    SvaraRadera