söndag 30 augusti 2009

Have a "micey" nice day

Jag har gjort två kort, som blev väldigt lika varandra. Det var verkligen inte meningen utan råkade bara bli så. Jag har använt mig av samma stämplar och även upplägget för övrigt blev snarlikt. Får jobba på fantasin i fortsättningen. Det översta kortet gjorde jag till en cybercrop som Scraplyckan håller i. Har inga förhoppningar om att vinna något men det är ju alltid trevligt att delta. Det är väldigt många som gjort mycket fint. 
Jag bara älskar dessa stämplar, de är så söta. Tycker att texten är rolig och dessutom ganska användbar. Fördelen är att den passar till de flesta tillfällen. Det är bra för mig som nästan alltid gör kort utan att veta vem som skall få dem. Har även gjort insidan på kortet. 

Baksidan ser ut på följande sett. 
Det andra kortet är som sagt snarlikt det första. Gillar detta bättre dock. Det beror framförallt på att jag gillar dessa papper väldans mycket. De är så härliga i färgerna. Jag tycker att de fungerar både nu till hösten och även under sommaren. 
Jag har så klart även fått till en insida på kortet...

...och en baksida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar