måndag 24 augusti 2009

Sunset

Jag har tidigare beklagat mig över att jag aldrig får till en LO med mycket dekorationer, utan mina LO:s ser alltid lite tomma ut. Denna gången har jag dock lyckats, tycker jag själv i alla fall. Allt som krävdes var lite inspiration från en LO som jag har valt att skapa efter. LO:n hittar ni här. Det var även ett tema på tävlingen som passade mig alldeles ypperligt. Temat var solnedgång. Kortet kanske inte visar den finaste av solnedgångar men gillar det ändå.
Passar på att visa en närbild på alla dessa blommor, slog definitivt rekord i antal blommor på en och samma LO.
Måste också visa en lite närmare bild på denna ursöta nyckelknippa.

2 kommentarer:

  1. åhhh en sådan helt bedårande tolkning av skissen!! Sååå snygg alltså!

    Tack för ditt supernajs bidrag!

    Kraaaaaaam
    //YooRee - Handarbetas team

    SvaraRadera
  2. Vilken FIIIIIN!!!! Verkligen jätteläcker!

    SvaraRadera