söndag 30 augusti 2009

Pretty Flowers

Mitt Internet fungerade inte igår. Jag förstår verkligen inte hur man klarade sig innan Internet. Hade tänkt uppdatera min blogg lite tidigare men har därför inte kunnat göra så.  Det blir pga detta två inlägg idag istället. Jag har också gjort ett kort men inte hunnit fota det ännu. Får bli morgondagens uppgift. 

Detta fotografiet är tagit vid 50 öres bron i Norrköping. Vi var ute och promenerade, på väg till ett mysigt café, när vi gick förbi en trädgård där dessa fina blommor växte. Alla var välkomna in i trädgården för att strosa runt.
Spetsen har jag köpt i en liten mysig butik i Åsa. Hon har så mycket fina spetsar. Får nog ge mig dit snart igen eftersom mitt förråd håller på att sina. Passar på att visa en närmare bild på blommorna. Har använt mig av Stickles på rosorna, i vanlig ordning. Tycker att det passade bra eftersom bokstäverna också var glittriga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar