måndag 17 augusti 2009

Livets Mening!?

Igår gick mina studier faktiskt ganska bra så jag belönade mig själv med lite Scrapbooking. Jag började med denna LO. Kortet är på min sambos mamma och det är taget på Guadeloupe. Jag tycker att det ger en härlig känsla av frihet.

Jag upplever att de flesta av mina LO:s blir ganska tomma och jag gillar det till en viss grad. Här har jag verkligen jobbat på att fylla den med mycket dekorationer men LO:n blev ändå ganska tom. Är ändå nöjd med resultatet. Denna gången använde jag även saxen mer en vanligt.
En närbild på blommorna

När LO:n var klar fanns det en del spillbitar kvar som användes till ett kort. Igelkotten är inte stämplad utan är ett klistermärke från Penny Black. Jag tycker att dom är väldigt smarta att använda om man vill att det skall gå lite fortare, vilket man vill när klockan börjar närma sig 2 på natten. Jag har nyligen investerat i en Glossy Acccent. Jag har valt att droppa denna på blommorna för att det skall se ut som vattendroppar. Det blev även bli en del Stickles på blommorna. Först en bild över kortet i helhet och sedan några närmare kort.
Det blev även lite papper över för att göra insidan och baksidan av kortet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar