fredag 16 oktober 2009

Äntligen en uppdatering

Detta är definitivt den längsta tiden det har gått mellan mina uppdateringar av bloggen . Detta beror på att jag har haft fullt upp med annat och inte fått scrappat så mycket. Nu har jag dock hunnit göra ett kort, i väntan på framkallning av nya foton från London. 
Jag älskar dessa papper. De kommer från Magnolia och jag har tidigare lovordat dessa men gör det igen. De är verkligen super att arbeta med. Knapparna som jag har använt kommer från en second hand butik och jag fick dem i födelsedagspresent av min bror och hans tjej. 

Visar också en närmare bild på persikorna och skorna. Detta eftersom jag har valt att lägga glossy accent på dessa. Visst blev det fint :)
 En närmare bild på den andra persikan med
Insidan av kortet ser ut på följande vis
och baksidan så klart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar