tisdag 6 oktober 2009

Tema svart/vitt

Detta kortet är också gjort till en utav tävlingarna från JP Hobby:s cc. Temat var att göra ett kort eller LO som skall gå helt i svart och vitt. Jag blev verkligen nöjd med detta kortet. Tycker att det blev annorlunda, vilket är roligt då de flesta av mina kort liknar varandra mycket. 

Jag tror att jag vet vem som skall få detta kortet, men berättar inte det här eftersom det skall bli en överraskning. 
Visar en närmare bild på blommorna och andra detaljer. Dessa svart/vita blommor har jag haft väldigt länge men inte riktigt fått någon användning av dem förrän nu. Använde även lite tyll. Bokstäverna är glittriga, vilket tyvärr inte syns så tydligt här. 
Visar även en bild på baksidan av kortet.

1 kommentar:

  1. Skithäftigt kort, gillar när du vågar ge dig utanför dina vanliga ramar. Grattis gumman

    SvaraRadera