lördag 3 oktober 2009

Papper från New York

Förra sommaren var jag och Susanne i New York. Jag passade då på att köpa en del scrapbookingmaterial. Bland annat köpte jag dessa papper. De har dock blivit liggande under en väldigt lång tid men nu har jag äntligen fått använt dem. Gillar verkligen dem så det är lite synd att de inte kommit till användning förrän nu. De är en del av ett helt häfte med papper som har ett asiatiskt tema. Det syns inte så tydligt på just dessa papper, men på de flesta andra dock. 
Visar en närbild på alla dessa blommor och de andra detaljerna. Fick även använt lite tyll. Det var ett tag sedan nu och jag har faktiskt saknat att arbeta med detta. Tycker att det blir fint, och lite tjejigt...vilket jag gillar. De små blå pärlorna fick jag inhandlat på rekordträffen. Visst är de fina.
Insidan av kortet ser ut på följande sett. Tyvärr blev inte fotot så bra, lite för mörkt. Ser egentligen ut som framsidan i färgerna. 
Jag fick härom dagen beröm för mina rosetter. Här har vi ett typiskt exempel på att de dock inte alltid blir så fina. 
Baksidan av kortet ser ut på följande vis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar