torsdag 8 oktober 2009

i am going to London!

Imorgon bär det iväg till London :) Ska bli superkul. Jag har bestämt mig för att ta en massa kort som jag sedan skall scrappa och uppdatera min blogg med. Ska bli roligt att få framkallat lite nya foton. Blir med andra ord ingen uppdatering på bloggen förrän i början av nästa vecka. 

Jag har skapat ett kort för JP Hobbys cc. Man skulle inspireras av en annons. Jag valde att inspireras av den gröna färgen framför allt. 
Visar en närmare bild på texten
 Visar även en närmare bild på andra detaljer.
Insidan av kortet er ut på följande sett
Till sist en bild på baksidan av kortet

2 kommentarer:

  1. Ha en underbar vistelse i London. Själv ska jag sitta här hemma och plugga hela helgen. Även om Tobias är här. Jättefina kort också! har satt upp de två jag fick gjorda av dig på min vägg. Puss och kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Kommer gärna på fika, så sött kort, ses imorgon. kram mamsen

    SvaraRadera