måndag 5 oktober 2009

Kramar

Jag har gjort ett kort till en CC (cyber crop) som är i full gång på JP Hobby:s forum. Reglerna för tävlingen var att man skulle göra ett kor med rubriken kramar. Mitt bidrag ser ut på följande vis:
Passar även på att visa en bild på lite detaljer. Jag tycker att silverskeden (som här nog snarare är en slev) är superfin. Det finns även gaffel och kniv i samma kit. Papperna som jag har använt kommer från Magnolia. De har, enligt mig, de allra finaste papperna för stunden. Jag gillar verkligen färgerna, kvalitén och att de är småmönstrade. Jag valde denna gången att använda pappret med björnbär på. Har även ett med blåbär som jag än så länge sparar på. 
Insidan av kortet ser ut på följande vis: 
Baksidan av kortet fick en liten cupcake. Tyckte att det passade bra till kökstemat på framsidan av kortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar