fredag 30 oktober 2009

Sorry

Ledsen alla mina trogna läsare (typ mamma o pappa ;) ) för att det går så himla långt mellan mina uppdateringar. Har inte fått scrappat så mycket på senare tid. Lovar att försöka bättra mig i framtiden. Nu kommer det bli mycket julkort vilket jag verkligen ser fram emot. Skall även framkalla Londonbilderna. Jag tror att min skaparlust har brustit mycket tack vare att det bara blir kort och inga LO:s, eftersom jag inte framkallat fotografierna ännu. Tycker nog ändå att det är roligast med LO:s. Framförallt när man skapar kort som bara hamnar på hög. Det blir annat nu med julkorten för de vet man kommer till användning. Får nog bli bättre på att skicka kort lite mer spontant. 

Jag tänkte passa på att visa en ny presentpåse som jag gjort. Det blev en ganska enkel sak med fokus på den fina pappret med snögubbarna. Visst är de söta. 
Visar också en närmare bild på blommorna. En utav blommorna är formad som en snöflinga, den som befinner sig underst på den övre blomman. Tycker om kombinationen av ljusblått och rött. Det ger en härlig känsla av jul och frost, utan att för den sakens skull skrika jul. 
Visar ännu en närbild på blommor och de fina halvpärlorna i hörnet.Det blev en väldigt enkel baksida på påsen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar