tisdag 3 november 2009

Ett kort som inte går i julens tecken

För ett tag sedan visade jag ett kort som liknar detta väldigt mycket. När jag gjorde det kortet fick jag en del papper över. Som jag nämnt tidigare gillar jag att använda upp dessa med det samma. Jag valde att även denna gången använda denna extremt stora (och lite vulgära :)) rosen 
Jag har embossat det gröna pappret, som tjejen sitter på. Jag tycker att det blir så himla fint. Visar även en lite närmare bild på de gröna knapparna.
Det blev papper över även till insidan av kortet
Och till sist en bild på baksidan av kortet. Valde att stämpla dit en nyckelpiga som matchar den tjejen på framsidan av kortet håller i handen. Vet inte om ni tänkt på det men jag försöker att variera vad jag stämplar på baksidan. Tycker att det är ett roligt sätt att få använt alla väldigt små stämplar som jag har samlat på mig. Ofta får man med små stämplar om man köper en karta med clear stamps.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar