måndag 16 november 2009

Första LO:n på länge

Jag vill börja med att berätta att jag för ett tag sedan kom tvåa i en tävling. Det med ett svart/vitt tack-kort som jag visade här i bloggen för ett tag sedan. Jag fick nu i veckan hem denna fina vinst. Det är så himla roligt att få hem överraskningar på posten.  
Visar också en närbild på blommorna. Jag gillar speciellt de röda...de kommer bli fina nu till jul. 
Sedan har jag fått gjort en LO. Det var verkligen ett tag sedan sist. Jag gjorde denna efter en skiss som ni hittar här. Det blev en somrig LO, som kontrast till alla de juliga alster för övrigt. 
Visar en närbild på lite detaljer.
Jag har en hel del rub-ons (typ gnuggisar) som jag aldrig får användning av. Bestämde mig därför för att se till att använda dessa nu. Detta framförallt efter att jag blev inspirerad av Yoli som använde en hel del på LO:n som hon skapat efter samma skiss. Dessa rub-ons passade så himla bra till färgerna på papperna som jag har valt att använda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar