torsdag 5 november 2009

Reindeers!

Detta är det sista jag visar av papperna med renar och snögubbar på...nu är de slut. Fick dock ut väldigt mycket av dessa papper. Två påsar, en etikett och tre kort. Ganska imponerande med tanke på att jag valt att göra både insidan och baksidan på de flesta av sakerna.

Jag är vanligtvis inte så mycket för att använda mig av guldfärgade dekorationer. Tycker dock att det passar väldigt bra till jul. Sedan fick jag även placerat en pepparkaksgubbe på påsen. Det är nog min andra stora favorit bland julens alla figurer. Detta och snöflingor, som jag nämnde vid tidigare tillfälle. 
Den gröna stjärnan kom i ett kit med liknande julgranar. Tycker att de är så fina. Kommer nog få möjlighet att visa er julgranarna vid ett senare tillfälle.
Baksidan av påsen fick det sista av pappret med renarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar