onsdag 25 november 2009

Vi komma, vi komma från pepparkakeland

Dessa papper kommer från Magnolia. Som jag nämnt tidigare så gillar jag verkligen deras papper. De är roliga att jobba med.
Ser ni vilka fina peparkaksformar jag har använt mig av. Även stjärnan skall föreställa en pepparkaksform.
Jag valde att ta fram pappret med noter på ytterligare genom att använda det på insidan av kortet.
Baksidan av kortet fick samma papper som framsidan.
Jag använde min Cuttlebug för att stansa ut pepparkaksgubben och gumman.

1 kommentar:

  1. Vad fina kort du gör!!! Helt underbara!

    Tack för din kommentar på min blogg.
    Angående bokstäverna: Jag har stansat ut dem (QK) och inkat dem och glittrat kanterna med lite glitterlim. Sen har jag tagit 3D-lack på dem.

    Kram Camilla

    SvaraRadera