onsdag 11 november 2009

Grattiskort

Jag älskar dessa möss med ballongerna...ursöta! De passade väldigt bra ihop med de glade färgerna på papperna som jag valde att använda. Det blev ett ganska glatt kort. 
Visar även en närmare bild på blomman och pins:en
Det ser kanske inte ut som om insidan av kortet passar så bra ihop med utsidan men jag har faktiskt använt baksidan av pappret som är på framsidan. Det blev en rörig mening men ni förstår säker vad jag menar. Jag tycker att det var ganska roligt att baksidan av papperna skilde sig så mycket från framsidan och att de gick i svart/vitt, när framsidan är väldigt färglad. 
Valde att använda rött snöre och andra detaljer för att ta upp lite av färgen från utsidan av kortet.
Baksidan av kortet fick samma papper som framsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar