lördag 7 november 2009

Polkagris

Som jag tidigare nämnt var jag ganska nyligen på scrapbooking mässa. Jag fick då lagt vantarna på denna stämpel. Visst är den fin. Jag använder nästan alltid Magnolias stämplar. Jag gillar verkligen dem men det är ju ändå roligt med lite variation. Jag har valt att lägga sammetspulver på mössans kant och tofs.
Jag har även lagt sammet på den vita bradsen, i mitten av blomman, vilket syns lite tydligare på denna bilden.
Visar också en närmare bild på lite andra detaljers, såsom de fina stjärnorna.
Insidan av kortet blev randig. Så verkar ofta bli fallet för mig. Jag köper ofta ett randigt papper för att komplettera de andra med. 
Andra sidan av insidan
Baksidan av kortet fick samma papper som framsidan. Valde att sätta ett band på baksidan för att markera gränsen tydligare mellan de två olika papperna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar