söndag 8 november 2009

Vinterlandskap

Är inte detta motiv tokigt fint? Det tycker i alla fall jag. Det är nog tänkt att vara som bakgrund för ett annat motiv egentligen. Jag tyckte dock att det var fint nog att förtjäna en hedersplats i mitten av kortet. Jag har valt att inte färglägga hela motivet utan istället bara markera konturer med färg. 

Det blå pappret som jag använt är egentligen baksidan av det vita med mössor och halsdukar på som jag visade härom dagen. 
Jag nämde häromdagen att jag även hade pins som ser ut som en gran, visst är den fin :)
För att få en känsla av att det ligger snö på granarna valde jag att placera glitterlim på dessa. Jag har även lagt glitterlim på snöflingorna och snötäcket på marken. Det syns ganska bra på denna bilden.
I vanlig ordning har gjort en randig insida
Valde att framhäva det röda pappret ytterligare genom att använda det till baksidan av kortet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar