måndag 28 september 2009

Annorlunda husvagn

När vi var på semester i somras hittade vi denna husvagn på en camping i Skåne. Den väckte ganska så mycket uppmärksamhet. Var bara tvungen att fota denna. Man får ju också säga att det är ett annorlunda fordon som används till att dra denna husvagn.  
De två små fotografierna var från början ett stort. Jag valde att klippa i sär detta för att blandad storlek på fotografierna. Dessutom ville jag inte att korten skulle ta upp för stor del av LO:n. 

Visar en närmare bild på texten.
Detta är en rub on som jag tyckte passade utmärkt till stilen på denna Lo. 
Har också använt mig av punchinella. Det var verkligen länge sedan sist. Har kommit bort från att använda detta men jag tyckte det passade bra till denna LO. Valde att inte använda så mycket dock, bara lite små detaljer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar