tisdag 29 september 2009

Karamaller

När jag var i Borås senast åkte vi förbi Magnolia och jag fick lagt vantarna på några av deras senaste stämplar och papper. De är helt sjukt fina...om jag får säga min åsikt. Papperna har en fantastisk kvalitet och de passar så bra till deras stämplar. Det pappret jag fastnade mest för är detta med karamellerna på. Snålar som tusan med detta bara därför :) Och visst passar det alldeles utmärkt till denna stämpel. 

Gillar detta kortet så mycket att det kommer få bo hemma hos mig ett bra tag innan jag skickar det till någon.
Till insidan av kortet valde jag att framförallt använda mig av det rutiga pappret. 
 Det fick bli en prickig bakgrund.
Jag får nog skynda mig att scrappa ett liknande kort då det var väldigt roligt att scrappa med dessa papper och denna fina stämpel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar