lördag 26 september 2009

Julkort!

Jag har scrappat mitt första julkort för i år. Är ute i god tid. Under rekordträffen var temat jul på en av alla tävlingar som hölls under dagen. Tänkte att det var ett ypperligt tillfälle att komma igång med detta. Det ska ju bli några julkort i år. 

Papperna som jag använt kommer från Inkido. De är inte i de klassiska julfärgerna, utan i rosa. Tycker inte det gör något dock. Det är detaljerna runt omkring som ger julkänslan...och texten så klart :)

Det blev ett ganska enkelt kort. Den främsta anledningen till detta var att jag hade 30 minuter på mig innan det var tvunget att vara inlämnat till tävlingen. Bokstäverna köpte jag på träffen. De tillhör samma kit som de gula, som jag använde på LO:n med Ale stenar. 
Insidan av kortet ser ut som följer. 
Lämnade rutan på baksidan av kortet tom, så att jag kan skriva adress på det. Skall bara bestämma vem som skall få det första julkortet. Det får nog bli någon som inte läser min blogg så regelbundet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar