tisdag 15 september 2009

Ett kort

Jag har varit i Dalsland och plockat svamp hela helgen, mycket svamp blev det. Framför allt blev det en väldans massa rensande. Nu har jag fyllt vår frys med kantareller så det får bli mycket svamp i maten den närmaste tiden.

Tack vare svampplockandet har jag inte fått scrappa så mycket och därför inte häller haft något att uppdatera min blogg med. Nu till helgen skall jag iväg på scrappträff, ska bli jätteroligt. Hoppas på massa ny inspiration från andra kreativa människor. 

Jag har fått gjort ett kort. Det blev ett kort i samma anda som de flesta andra av mina kort. Mycket Stickles på blommor och även på motivets vinge. Motivet är färglagt med Pro Marker. Jag hoppas att jag någon dag skall lära mig att måla med Distress då jag egentligen tycker att det blir finare. Pro Markers är väldigt smidigt dock, jag målar bara utanför med Distress. 
En närbild på blommorna. 
Det fick bli en enkel, randig insida på kortet. Det ser ut som om ränderna är väldigt sneda här, ser inte riktigt lika farligt ut i verkligheten dock. 
Baksidan går i samma mönster som framsidan...prickigt.
Nästa gång jag uppdaterar min blogg skall jag visa min fina vinst. Skall bara få fotat dem innan jag sätter händerna i dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar