måndag 21 september 2009

Home sweet Home

Det blev, i vanlig ordning, en del papper över efter att jag skapat LO:n med Hjärup. Dessa papper räckte till två kort som går i samma tema. Har faktiskt saknat kort att skicka till folk som flyttat eller liknande. 

Jag har valt att inte använda mig av något stämplat motiv på detta kortet, låter pappret tala för sig själv istället. Det är en så härlig höstkänsla på dessa papper tycker jag. Får hoppas att någon flyttar snart så jag får chans att använda dem. 
Nyckeln passar så himla bra till flyttemat. 

Insidan av kortet ser ut på följande vis. Det rutiga pappret är baksidan på det randiga som jag har använt till framsidan av kortet. 
Sedan har vi som vanligt en baksida av kortet också. 
Det andra kortet är väldigt likt det första. Här har jag dock använt mig av ett motiv. Detta är dock inte stämplat utan ett klistermärke. Tycker att det passade bra med vattenkannan till detta tema, tänker hus och trädgård. Även detta kortet fick en nyckel, en annan sort dock. 
Insidan av kortet blev randig denna gången. Har använt min hörstans väldigt mycket till detta kortet. Vanligtvis brukar jag bara använda det till baksidan och insidan av kort.
Baksidan av kortet har egentligen runda hörn ner till. Fick inte med det här eftersom jag har valt att klippa fotot. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar