torsdag 17 september 2009

Kort med djurtema

Fick en del papper över efter att jag gjort klart LO:n med tigrar på. I vanligt ordning använde jag dem för att göra ett kort. Tycker att det är så himla skönt att kunna använda upp spillbitar omgående då de annars bara blir liggande. Sedan tycker jag även att man tröttnar på papper efter ett tag, man blir sugen på att använda papper med höstfärger på hösten osv. 

Visst är de fina ihop med Leoparden (?) på bilden. Tycker pappret i bakgrunden har en härlig känsla, får det verkligen att se ut som djurskinn. Använde mig även av två stycken fragments för att genom detta lyfta pappret ytterligare lite grann. 
Insidan av kortet ser ut på följande vis. 
Använde mig av min stämpel med fotsteg. Tycker att den passar utmärkt till djurtemat för övrigt. Det blev verkligen en hel del papper kvar efter LO:n. Kunde därför använda detta till alla sidor av kortet. Får ett fint helhetsintryck tack vare detta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar