tisdag 1 september 2009

Ett kort med sommarkänsla

Jag har gjort ett kort med papper som blev över från LO:n som jag gjorde sist. De är från Maja Design. Kortet har jag gjort för en tävling som ni hittar här. Det blev samma stämpel som de sista gångerna när jag gjort kort. Vet inte varför det blir så men den är ju väldans söt så det gör inte så mycket.
Det stod i reglerna att det skulle glittra på något sätt så jag valde att lägga Stickles på mössens blommor och även på den stora blomman. Visar en lite närmare bild på detta. Jag har också placerat glossy accent på blommorna och på bradsen på den stora blomman.
Passar på att visa några bilder på insidan av kortet...
...och på baksidan av kortet.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Du skrev att du hade gjort ett kort till bloggpartyt och min utmaning men jag kan inte hitta det ;-)
    Kan du lägga in en direkt länk i en ny kommentar i bloggparty inlägget vore det toppen.
    Tack på förhand!

    SvaraRadera
  2. Ja, men då var jag ju rätt redan förra gången! Fattar inte hur jag kunde missa detta - det står ju så tydligt i texten ;-)
    Tack för att du återkopplade med länken.

    MVH Tette

    SvaraRadera