tisdag 22 september 2009

Rekordträff

I lördags var jag på rekordträff. Det var verkligen trevligt. Vet inte om det blev några världsrekord dock. Rekord blev det dock för mig. Jag fick gjort 3 st. LO:s och 5 st. kort på en dag. Det är lätt ett rekord i sig. Jag vann dessutom två stycken tävlingar med två utav korten. Jag börjar dock med att visa en LO som jag gjort. Den visar min sambo vid Ale stenar, i skåne. Jag gillar verkligen detta kortet då Ales stenar speglar sig i Mikaels solglasögon. Tycker att det blev en rolig effekt. Jag har skapat denna LO för en tävling som ni hittar här
Passar på att visa en närbild på en del detaljer. Först dessa fina bokstäver som jag fick inhandlat på träffen. 
Visar också en liten närmare bild på denna superfina swirl. 

1 kommentar:

  1. Så fint kort helt suveränt, det skall inte vara sista gången du får göra något sådant. kram mamsen

    SvaraRadera