onsdag 30 september 2009

Göta Kanal

Mina foton från i somras börjar ta slut...i alla fall de som jag vill scrappa. Det är tur att vi snart skall till London så jag kan ta massa nya kort. Det är alltid roligt att få framkalla lite nya foton. 

Nu till ett av mina gamla foton. Detta fotografiet togs i somras. Detta när vi besökte Söderköping på vår väg till Norrköping. Vi tog en promenad längs med Göta Kanal när vi passerade dessa ursöta kaniner. De var söta nog att förtjäna en egen LO. 
Jag gillar verkligen färgerna på dessa papper. De har legat i mina gömmer en längre tid men nu fick jag äntligen användning av dem
Visar en närmare bild på texten.
Fick lite papper över som jag (i vanlig ordning) använde till att göra ett kort. Det blev faktiskt inte ett jätte tjejigt kort. Vet inte riktigt till vad detta kortet passar men antar att något bra tillfälle dyker upp. 
Insidan av kortet:
och baksidan: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar