söndag 27 september 2009

My Love

Jag har fått gjort en LO inför en tävling som ni hittar här. Denna LO blev ganska lik den jag bloggade senast. Det var verkligen inte tanken men insåg det när jag var klar. Både fotografiet, upplägget och även de valda materialen påminner om varandra. Jag tänker att det inte gör så mycket. Jag gillar ändå båda dessa LO:s...och det är väll troligtvis därför de blev så lika. Eftersom jag valde att använda de material och det upplägg som tilltalar mig för stunden, som spets tex. 
Fotografiet är taget på Kolmården. Jag valde att göra det svart vitt eftersom det var så mycket färger i bakgrunden att det såg lite rörigt ut. Dessutom hade det varit svårt att försöka hitta papper och annat som matchade alla dessa färger. Nu fick jag istället friheten att helt fritt välja vilka papper och dekorationer jag var sugen på att använda. Tycker att det gav ett lite lugnare intryck på detta sättet. 

Jag fick använt några av de fina blommorna jag vann nyligen. Visst är det fina. 
Visar även en närmare bild på dessa superfina bokstäver. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar