fredag 18 september 2009

My Favorite Guy

Jag antar att jag inte behöver förklara rubriken närmare, vem det rör sig om alltså. Jag har äntligen fått chansen att scrappa Micke. Var verkligen väldigt länge sedan sist. Är så nöjd med denna LO. Tycker att det är ett superhärligt kort som fångar en skön sommarkänsla. Det är taget på en camping under semestern i år, kommer inte ihåg vilken av dem. 

Jag har valt att gömma delar av journalingen bakom fotot Jag ville ha med ganska mycket text, för att vara mig i alla fall. Lagt till detta både dolt och inte. Detta eftersom jag ville försöka fånga lite personliga delar i denna LO.
En närmare bild på blommor och blinghjärtat. Tycker att det blev fint med lite blig till den annars ganska murriga LO:n. Blev en bra kontrast. Den lilla brickan nere på LO:n säger Destiny. Den är från Tim Holtz.
Passar också på att visa en närmare bild på min dolda journaling, den biten som sticker upp i alla fall. Har valt att göra den som en tag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar