onsdag 16 september 2009

Ett gäng tigrar

Jag har gjort ytterliggare en LO med tigrar från Kolmården. Har gjort ett nytt försök med att skapa en LO som är sliten i stilen. Min Edge scraper och mina chalkar har fått bekänna färg igen. Jag ville att det skulle se ut som om att tigrarna har rivit i LO:n. Har även fått använt mer en ett foto på en LO. Det händer inte direkt ofta. 
Jag tycker att dessa papper passar så himla bra till dessa foton, även om det inte finns någon tiger på dem. Har använt fragments igen, dom är verkligen roliga att arbeta med.
Visar en närmare bild på lite detaljer.
Jag lovade att jag skulle visa en bild på min fina vinst med. Har inte hunnit använda dem ännu så jag visar dem bara som dom är. Visst är de fina. Ska bli väldigt roligt att sätta tänderna i dessa. 
En liten närmare bild också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar